Wat als je ontevreden bent over de hulpverlening?

Als je ontevreden bent over onze begeleiding, raden wij aan om er eerst over te praten met je begeleider van De Cocon.

Als jullie samen geen oplossing vinden, dan kan je terecht bij de coördinator.
  • Krijg je crisishulp, dan is de coördinator Ann Strickx.
    • Je kan ze telefonisch bereiken op het nummer 04 97 42 61 50
    • Je kan ze via e-mail bereiken op Ann.Strickx@decocon.be
    • Je kan ze schriftelijk een brief sturen naar: Nijverheidskaai 12, 9000 Gent

  • Krijg je contextbegeleiding of CBAW, dan is de coördinator Anouk Pieters
    • Je kan ze telefonisch bereiken op het nummer 04 99 51 24 36
    • Je kan ze via e-mail bereiken op Anouk.Pieters@decocon.be
    • Je kan ze schriftelijk een brief sturen naar: Ham 133, 9000 Gent

Als je vindt dat de klacht niet opgelost is nadat je gepraat hebt met je begeleider en coördinator, dan kan je een klacht indienen bij de directeur van De Cocon, via e-mail naar feedback@decocon.be. Er moet in de klacht duidelijk staan over wie of wat de klacht gaat en wat er precies is gebeurd.

Met vragen of klachten kan je ook terecht bij de JO-lijn (0800 900 33). Dat is een gratis luisterlijn voor iedereen die vragen of klachten heeft over een maatregel in de Bijzondere Jeugdbijstand.